Početna » NOVOSTI » Društvo » Pink M napao ambasadu SAD-a za neobjektivno saopštenje

Pink M napao ambasadu SAD-a za neobjektivno saopštenje

Pink M Televizija ocijenila je krajnje neobjektivno i selektivno saopštenje Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Podgorici u kojem izvještavanje ove medijske kuće nazivaju “obmanjujućim”.

Naime, Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u Podgorici razočarana je što Televizija PinkM u prilogu emitovanom 22. oktobra nije prenijela službeni odgovor njihovog portparola u vezi sa Ambasadinom tviter porukom od 12. oktobra.

 

“Tviter poruke Ambasade SAD, uključujući i onu od 12. oktobra kojom Ambasada izražava kontinuranu podršku nezavisnim i odgovornim medijima, službene su tviter poruke koje odražavaju zvanične stavove i Ambasade SAD i Stejt dipartmenta. Američka ambasada je ponosna na rad svojih zaposlenih, posebno naših lokalno zaposlenih, koji imaju decenije ekspertskog znanja i iskustva u svojim oblastima i koji godinama rade na unaprjeđenju demokratskih reformi u Crnoj Gori i jačanju bilateralnih odnosa Sjedinjenih Američkih Država i Crne Gore“, poručuju iz ambasade.

A sve je počelo od toga kada je Pink M objavila da je crnogorska javnost svjedočila još jednom pokušaju Javnog servisa i opozicije da manipulišu građanima. RTCG je, naime, tvrde u Pink M-u, tvit američke ambasade u Crnoj Gori volšebno dovelA u vezu sa navodnim pritiscima na RTCG.

Naime, Pink M televizija kaže da je njihova redakcija došla do saznanja da je službenik Ambasade SAD Saša Brajović, a što im je Brajović i potvrdio u telefonskom razgovoru, suosnivač CRNVO sa Goranom Đurovićem, članom savjeta RTCG.

“Dužnost nam je da ukažemo cijenjenim građanima da postoji objektivna mogućnost da Saša Brajović ne može da bude nepristrasan službenik u Ambasadi SAD, u odnosu na Gorana Đurovića i njegovo medijsko djelovanje u Javnom servisu, kao člana Savjeta RTCG”, kažu u Pink M televiziji.

Dodaju da pitanja koja sadrže molbe za pojašnjenjem tvita, kao i o spornom djelovanju Saše Brajovića u ovom slučaju, su postavili službeniku iz PR sektora Džefu Adleru, koji ih je uputio ponovo na Sašu Brajovića.

“Tako da smo ostali uskraćeni za tačne i precizne odgovore na jasna pitanja”, tvrde u Pink M televiziji.

A, ovo su pitali ambasadu

Na ova pitanja, tvrde oni, dobili su od Saše Brajovića odgovor – u vidu ponovljenog tvita od 12.oktobra.

Onda su, kažu u Pinku, pitali Džefa Adlera, kako komentariš da je Saši Brajoviću, ograničavajući faktor da bude objektivan, to što je partner u firmi i ima lične odnose sa Goranom Đurovićem, članom Savjeta RTCG, za kojeg su nadležni državni organi utvrdili da krši crnogorske zakone.

Pitali su Američku ambasadu da li nepristrasnost i objektivnost Saše Brajovića, zbog navedenog, može biti garantovana od Ambasadorke i State Department-a.

“Odgovor u kojem stoji da je “Ambasada ponosna na rad svojih zaposlenih” ne sadrzi činjenice koje naša pitanja iziskuju, te ga kao nerelevantnog nijesmo objavili, jer nema dodirnih tačaka sa temom koju smo obrađivali. Ne želimo da vjerujemo da bi stav Administracije uvaženih Sjedinjenih Americkih Država, jos manje Američke Ambasade u Crnoj Gori u prijateljskoj državi članici NATO-a, mogao da bude -da je dozvoljeno da se niži sluzbenici miješaju u unutrašnje stvari poput politike i medijske scene, suverene države kakva jeste Crna Gora, iako jedan broj zaposlenih službenika ova pravila pristojnosti krši i miješa se u unutrašnja politička pitanja”, ističu u Pink M-u.

www.cdm.me

Check Also

AEM izrekla 4 mjere upozorenja TV PinkM

Agencija za elektronske medije donijela je četiri rješenja kojim se TV Pink M izriče upravno-nadzorna ...

Đurović: Natjerajte Pink M da poštuje zakon i zaustavite brutalno nasilje

Član Savjeta RTCG Goran Đurović poslao je otvoreno pismo članovima Savjeta Agencije za elektronske medije povodom, ...

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *