Izgubljeni asteroid juri ka Zemlji: Stijena veličine Keopsove piramide nikad bliže našoj planeti (VIDEO) - Volim Podgoricu

Asteroid 2010 WC9 u utorak uveče proći će pored Zemlje na udaljenosti od otprilike 200.000 kilometara. Astronomi su mislili da je asteroid izgubljen, a radi se o stijeni razmjera do 130 metara.

Veliki asteroid, za koji se mislilo da je izgubljen u dubinama svemira, ponovo je otkriven na svom putu prema Zemlji, kraj koje će projuriti u utorak uveče.

Astronomi su asteroid 2010 WC9 otkrili 2010. godine, a procjene su da je velik poput Keopsove piramide. Tada je projurio na udaljenosti od 14 miliona kilometara i nastavio svoj put prema spoljnim dijelovima Sunčevog sistema.

Stijenu razmjera do 130 metara prekasno su uočili tako da naučnici nisu imali dovoljno vremena da izmjere njegovu orbitu i precizno izračunaju kada će se vratiti u naše krajeve.

Taj isti asteroid sada se vratio i proći će na pola puta između Zemlje i Mjeseca, odnosno 70 puta bliže nego prije 8 godina. Ne samo da se radi o najbližem prolasku ovog asteroida u proteklih 300 godina, ovo je i jedan od najbližih susreta s ovako velikim asteroidom.

U početku naučnici nisu tačno znali hoće li nam predstavljati pretnju, ali u međuvremenu su ga uklonili s liste objekata koji bi nas mogli pogoditi. Isto tako, izračunali su i da nam on neće barem 100 godina predstavljati pretnju.

Kako će biti na udaljenosti od otprilike 200.000 kilometara, mogao bi se vidjeti i malim teleskopom, a kraj nas bi trebao proći nešto iza ponoći po našem vremenu, a londonska zvjezdarnica koja ga je otkrila pratiće njegov prolazak uživo na Fejsbuku.

1 komentar

1. Dako udari u Cinu Goju…. TO nam je jedini spas! Da nas oganj sa neba sprzi, kad smo ovakvi nikakvi!