Home / ŽIVOT + / Zdravlje / Šta se krije u hrani koju smatramo zdravom

Šta se krije u hrani koju smatramo zdravom

Mnogi bi danas da se hrane zdravo, a opet ne znaju šta se sve krije u hrani koju jedu. Čak i neke stvari koje većina smatra zdravima u sebi sadrže neke nezdrave stvari. Za ove namirnice se kaže da su zdrave, ali prema jednom tekstu sa sajta “Viralnova” neke od njih i nisu toliko dobre.

1) PEČENO PILE

 

Ako ste mislili da je pečeno pile zdravije od prženog, pogriješili ste. Samo jedna pileća noga sadrži istu količinu masti kao i kugla sladoleda.

2) GRČKI JOGURT

Grčki jogurt zapravo sadrži veliku količinu zasićenih masti. Kod nekih vrsta u samo tri kašike može da se nađe 8,5 grama zasićenih masti, što čini skoro polovinu preporučenog dnevnog unosa.

 

3) SOJA SOS

Soja sos je toliko ukusan zbog toga što sadrži mnogo soli. Prelijete li nešto njim možete unijeti jednim obrokom i 38 odsto preporučene dnevne količine soli.

4) SUVE BRUSNICE

Ovo „hranljivo“ voće sadrži mnogo šećera – jedna šaka suvih brusnica sadrži skoro 70 grama šećera.

5) HLJEB IZ PEKARE

Hljeb u nekim pekarama je zapravo nezdraviji od nekog isjeckanog hljeba koji po nekoliko dana stoji na rafovima, jer sadrži veliku količinu natrijuma.

 

6) SUPA

 

Iako bi logičnije bilo da je supa iz kesice ta koja sadrži više soli, zapravo je domaća supa ta koja je pretrpana solju.

7) ŠTANGLE SA ŽITARICAMA

Neke žitarične štangle sadrže više kalorija nego čokoladne štangle. U njima se može naći i do 11,6 grama masti i do 217 kalorija – što je više masti nego što sadrži parče pice.

 

8) BRZA HRANA

Čak i ako ne jedete često brzu hranu, ukoliko pojedete jedan hamburger, porciju pomfrita i šejk unijećete 83 grama masti, 5,5 grama soli, 33 grama zasićenih masti, 115 grama šećera i 1.900 kalorija.

 

9) SENDVIČI

Čak i ako stavite zelenu salatu i paradajz u svoj sendvič, nećete ga učiniti puno zdravijim, jer sadrži mnogo masti i ugljenih hidrata.

 

10) PRAŠAK ZA PECIVO

Prašak za pecivo zvuči bezopasno, ali sadrži velike količine natrijuma, koji utiče na podizanje krvnog pritiska.

 

11) MED

Med, zapravo, može da sadrži više kalorija nego šećer. Mala kašika meda sadrži 25 kalorija, dok kašika šećera iste veličine ima 16 kalorija.

(Žena)

loading...

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com