PUTIN PONOVO TATA?! Šta je istina o Putinu i Alini?

Švajcarski list “Blik” navodi da se Alina Kabajeva, partnerka ruskog predsednika Vladimira Putina, porodila u klinici “Sant Ana” blizu Lugana.

“Blik” je, citirajući navode stanovnika Lugana, izvijestio da je Putin (62) doputovao u Švajcarsku kako bi bio sa Alinom (31) i da je to razlog, zbog kojeg je predsjednik Rusijen povukao iz javnosti.

U tekstu se dalje navodi da su očevici primijetili Alinu Kabajevu u Sorengu, gde joj je društvo pravio upravo Vladimir Putin.

Predsjednik Rusije i njegova mlada djevojka, bivša olimpijska šampionka u ritmičkoj gimnastici, svega par puta viđeni su zajedno u javnosti, ali to nije spriječilo medije da bruje o njihovoj vezi, koju su proglasili za “javnu tajnu”.

Ruski mediji tvrde da je nemoguće provjeriti istinitost priče koju je objavio švajcarski tabloid.

“Blik” je objavio da je Putinu kliniku preporučio njegov prijatelj Silvio Berluskoni, čija se ćerka Barbara takođe tamo porodila. A “Njujork post” je ranije pisao da je Kabajeva Putinu rodila sina Dmitrija 2009, a da je 2012. rodila i ćerku, dok su svi mediji prenijeli da je zbog nje radio fejslifting.

Postoje i glasine da su se Putin i Kabajeva vjenčali prošle godine, a koje je pokrenuo opozicionar Aleksej Navalni, međutim, zvanični Kremlj je to oštro demantovao.

“Rečeno mi je da se Putin i Kabajeva vjenčavaju danas u manastiru Iver”, napisao je tada na Tviteru Navalni.

Ljepotica koja je u Sočiju 2014. nosila olimpijsku baklju dospjela je u centar pažnje ubrzo nakon Putinovog razvoda od supruge Ljudmile. Mediji su upravo Kabajevu optuživali da je zavela ruskog predsjednika i srušila njegov brak.

Internetom kruže različite glasine i spekulacije o razlozima Putinovog izostanka u javnosti poslednjih dana, pa su se pored teorija da je bolestan, pojavile i tvrdnje da je odsutan zbog rođenja djeteta.

Ruski predsjednik iz prvog braka ima dvije ćerke Mariju (30) i Jekaterinu (31).

Ruski mediji prenijeli su da je Putin imao sastanak sa Vječeslavom Lebedevim i da je ponovo u javnosti, ali dva izvora bliska Kremlju, prenosi Gardijan, tvrde da je to snimak od prije nedjelju dana.

(24sata/Telegraf)

loading...

Slične Objave

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Back to top button
Close
Close