NASA otkrila postojanje PITKE VODE na Crnogorskom primorju! - Volim Podgoricu

NASA otkrila postojanje PITKE VODE na Crnogorskom primorju!

HJUSTON, 29. septembar 2015, (Njuz) – Američka agencija NASA danas je zvanično objavila da je na primorju Crne Gore otkrivena pitka voda u tečnom stanju, uprkos tome što ta materija nikada do sada nije viđena u tom području.

Naučnici su, naime, otkrili da na crnogorskom primorju, u određenim regionima poput Budve, Herceg Novog ili Petrovca, postoje kanjoni, kanali i davno napuštene strukture nalik podzemnim cijevima kojima tokom ljetnjih mjeseci teče slatka voda.

– To znači da su šanse da pronađemo zadovoljnog turistu u ovoj oblasti drastično uvećane nakon ovog istorijskog otkrića – objasnio je Džim Grin, direktor planetarne nauke NASA.

Stručnjaci NASA-e uočili su dugačak taman trag koji voda ostavlja u sistemu koji liči na vodovod i to uglavnom tokom ljetnje sezone, za koju se ranije vjerovalo da je potpuno sušna i da u takvim uslovima nije moguć razvoj čak ni mikroskopskog turističkog života.

– Za sada se ne zna odakle ova voda dolazi, ali NASA je utvrdila bi ovo revolucionarno otkriće moglo da u potpunosti promijeni turistički sliku Crne Gore jer praktično predstavlja dokaz da je i na crnogorskom primorju moguće istuširati se čistom vodom nakon kupanja u moru – zaključili su zvaničnici NASA-e.

(Izvor: Njuz.net, satirični portal)