Home / ŽIVOT + / Recepti / 10 TRIKOVA ZA BRZ OPORAVAK OD PIJANKE: Pobijedite mamurluk nakon dočeka

10 TRIKOVA ZA BRZ OPORAVAK OD PIJANKE: Pobijedite mamurluk nakon dočeka

Ukoliko ste na dočeku pretjerali s alkoholom toliko da vam danas nije ni do čega, boli vas glava i muka vam je, evo nekoliko oprobanih tradicionalnih namirnica koje vam mogu pomoći da ublažite simptome mamurluka i da do večeras ponovo budete kao novi!

Pijte mnogo vode

Voda će vam pomoći da nakon dehidratacije povratite tečnost i pročistite organizam od otrova. Nemojte naglo da popijete nekoliko čaša, već malo pomalo uzimajte gutljaj po gutljaj.

Aspirin

Jedna do dvije tabletice aspirina učiniće čuda protiv glavobolje, ali i upale mišića, ako ste na dočeku plesali do iznemoglosti.

Kafa s malo limuna

Limunov sok je bogat vitaminom C, a kofein podstiče cirkulaciju. Zajedno djeluju kao analgetik. Ali imajte na umu: ako ste pokvarili stomak, kafa i kiselo nisu za vas!

Dvopek

Važno je da nešto pojedete. S obzirom na to da će vašem želucu, izmorenom od sinoćne gozbe i alkohola, biti teško da prihvati novu turu masnih poslastica, preporučuje se da prvo krenete s malim zalogajima prepečenog hljeba.

Bladi meri bez alkohola

Sok od paradajza, so, biber, vuster sos, tabasko i celer, ali ovoga puta bez votke, pomoći će vam da se povratite. Sok od paradajza sadrži likopen, koji štiti ćelije.

Pileća supa s rezancima

Ukusna pileća supa pomoći će vam da povratite sve neophodne vitamine, a pritom će vas zagrijati i oraspoložiti. Nadamo se samo da imate nekoga ko će je spremiti za vas.

Rasol

Dobri stari srpski recept za čišćenje organizma jeste da popijete šolju do dvije slanog rastvora u kojem se kiselio kupus. Ako vam se ne svidi ukus, pokušajte da zapušite nos i samo progutajte.
Voće

Nadamo se da u kući imate jabuka, banana ili pomorandži, jer je važno da pojedete neku od ovih voćki koje će vas osvježiti i dati vam snage da nastavite dan.

Žitarice s hladnim mlijekom

Kada prođu simptomi mučnine, bilo bi dobro da uposlite svoj stomak tako što ćete mu dati zadatak da svari neophodne ugljene hidrate.

Losos

Ova riba bogata je omega masnim kiselinama koje će vas okrijepiti i dati vam snage da nastavite s provodom i večeras.

loading...

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *